DJD Administraties 
Boekhouden en Belastingen

Dienstverleningsovereenkomst 


Overeenkomst DJD Administraties

Hierbij bevestigt DJD Administraties, gevestigd aan de Martin Luther Kinglaan 250, 1111LN te Diemen, uw opdracht en verklaart aan de opdrachtgever alle verstrekte gegevens, binnen de grenzen van de wet, vertrouwelijk
te behandelen.

De opdracht (en)
Op basis van de door u te verstrekken gegevens zal ik de volgende werkzaamheden voor u verrichten:

* Ter voorbereiding zal dienstverlener een Digi-D machtiging aanvragen met de daarvoor benodigde gegevens.
* Het controleren, wijzigen en indienen van de aangifte inkomstenbelasting. Op verzoek verzorgt dienstverlener
   de afhandeling van verzoek- en bezwaarschriften betreffende fiscale aangelegenheden.
* Het verzamelen, verwerken, rubriceren en het samenvatten van financiële gegevens.
* Het digitaal verwerken van financiële gegevens en samenstellen van rapporten/overzichten.


Verantwoordelijkheden
Als eigenaar bent u verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de aan mij ter beschikking gestelde informatie. U bent verantwoordelijk voor de inrichting en de volledige aanlevering van een geordende administratie. 

Als belastingplichtige bent u verantwoordelijk voor het op tijd te kunnen indienen van de aangifte, tenzij partijen, mondeling en/of schriftelijk, anders zijn overeengekomen.

Dienstverlener vertrouwt op uw medewerking en gaan ervan uit dat u de administratie, documentatie, de vastleggingen en overige informatie die voor de werkzaamheden nodig zijn, compleet en op een correcte manier aanlevert.

 Overige zaken

 1.      Deze overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en kan door beide partijen alleen schriftelijk via
          de mail of per brief via de post worden ontbonden. 
2.       Op deze overeenkomst zijn de algemene voorwaarden van toepassing, waarvan u via de mail een exemplaar             van heeft ontvangen of ontvangt bij deze overeenkomst.
3.       Opdrachtgever is verplicht klachten over de werkzaamheden direct schriftelijk te melden aan dienstverlener.
4.       Actuele/gewijzigde tarieven staan vermeld op www.djdadministraties.nl.
5.       Op de facturen van dienstverlener genoemde prijzen zijn vrijgesteld van btw door de KOR-regeling. Indien
          er wijzigen plaatsvinden zal dienstverlener, opdrachtgever tijdig hiervan op de hoogte stellen.
6.       Facturen moeten binnen 14 dagen na factuurdatum betaald zijn, tenzij partijen schriftelijk andere 
          afspraken hebben gemaakt of op de factuur een andere betaaltermijn vermeld is.
7.
       Deze overeenkomst bevat voor dienstverlener steeds inspanningsverplichtingen, geen
          resultaatsverplichtingen.
8.       Het is de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever dat dienstverlener tijdig kan beginnen aan de opdracht.
9.       Met het ondertekenen van deze overeenkomst verklaart de 'opdrachtgever' de algemene voorwaarden gelezen
          en akkoord bevonden te hebben.

Indien u akkoord gaat met deze overeenkomst, verzoek ik u binnen 7 dagen de bijgevoegde kopie ondertekend te retourneren als blijk van vertrouwen.



Voor akkoord opdrachtgever,                                       

Datum: ______________________                          Naam: _______________________________________  

                                                                                   
                                                                                  Hantekening: __________________________________


Voor akkoord opdrachtnemer,

Datum: _______________________                           Naam: ______________________________________  

                                                                                     
                                                                                     Hantekening: _________________________________

                                            


                                                   


                   


 




E-mailen
Bellen
Map
Info